Ta vare på jorda, dyra og framtida

Hvordan gjøre en av landets mest kjente merkevarer enda mer distinkt?

Vi har mye som er verdt å ta vare på her til lands. Heldigvis. Og med sin lange erfaring og unike kunnskap, kan Felleskjøpet hjelpe oss å ta vare på det som virkelig betyr noe.

Ta vare på alt mellom himmel og fôr

Med kommunikasjonskonseptet «Ta vare på» ga vi oss selv muligheten til å romme alt Felleskjøpet har på hjertet i dag og i tiden fremover – uansett hvem man snakker til. Enten det er avlinga til bonden eller tomatplanta til Bente som trenger litt kjærlighet, kan Felleskjøpet med sin unike erfaring være en nyttig partner.

I tillegg til nytt konsept, utvikla vi en ny visjon for hele selskapet. Visjonen lyder: «Sammen tar vi vare på jorda, dyra og framtida». På denne måten går det nå en rød tråd helt fra kjernen i selskapet og ut til hver eneste målgruppe.