Hva skjer når man tar tak i det unge arbeidssøkere frykter mest og gjør det til den viktigste grunnen til å søke jobb hos McDonald’s?

Entur har samlet alle kollektivreiser i Norge i én app. Det gjør ting så enkelt at en gjeng med røvere bruker appen til å komme seg bort fra tidenes kupp.

En nasjonal kampanje som setter fokus på hva folk flest faktisk vil bruke det nye 5G-nettet til. Spoiler: det er omtrent det samme som vi bruker 4G til.

En nordisk kampanje for Elkjøp i samarbeid med Minecraft. Dine gamle gadgets er en gullgruve. Resirkuler dem hos Elkjøp og få Minecoins tilbake.

Hvordan gjøre en av landets mest kjente merkevarer enda mer distinkt?

Storytel går sommeren i møte med et nytt reklamekonsept som oppfordrer folk til å høre på lydbok overalt.

Når mobiloperatøren Ice skal treffe ungdommen, lagde vi en kampanje om en markedsavdeling som jobber hardt for å treffe de unge.

Hvorfor gjøre ting på den vanlige (kjedelige) måten, når man kan Sette smak på det med FUN Light?

Med «Take away your take away» viste McDonald’s frem den styggeste siden av deres ikoniske produkter og ga samtidig en enkel løsning på søppelproblemet alle norske byer opplever: Bare følg M-en.

Med stadig flere besøkende gjennom Drive-Thru i pandemien kom også en viktig oppfordring: Ikke spis og kjør.

Hva betyr egentlig å brenne CD-er? Hvordan høres en kamel ut? Og hva er overhead? I tre filmer for McDonald’s møter vi far og sønn som sliter med å forstå hverandre.

Hvorfor er det slik at noen barn giftes bort? For å få Nordmenn til å åpne hjertene og lommebøkene sine forsøkte vi å forklare dette - med hell! Årets TV-aksjon samlet inn det høyeste beløpet noensinne - 262,7 millioner kroner.

Da Canal Digital og Viasat slo seg sammen, ble en ny nordisk TV-gigant født.

Å spise god mat sammen med de du er mest glad i er selve veien til ett godare liv. Det er lett å glemme når man skal lykkes på jobb, sosialt og på alle andre arenaer også.

Alle skjønner hvordan man tar flyet til Mallorca, men hvordan kommer man seg egentlig til Jettegrytene på Sild? Reiser man kollektivt er appen til Entur svaret.

Små bedrifter har alltid trangere kår enn de store. Gjennom liten bedrift viste vi bokstavelig talt dette, sammen med budskapet: Liten bedrift fortjener store fordeler. Og det får de hos ice.

McDonald’s er selve symbolet på ordet junkfood. Det får vi aldri gjort noe med, men vi kunne gjøre noe med hva folk legger i ordet.

Møt Rikke, Zakaya, Luljeta, Elie og en rekke flere unge lovende som jobber i McDonlad's i dag, men kanskje ikke i morgen.

En oppløftende og fremtidsoptimistisk kampanje skapte enormt engasjement i hele landet.